PAS...PIS...PUSsssss...

Wednesday, November 17, 2010

Bekas isteri yakin ADUN Melor miliki harta lebih RM3 juta...?


Apa dah jadi kat ADUN PAS sekarang? Sebelum ini mereka kata ADUN UMNO yang tak bermoral, masuk politik sebab nak kumpul harta, kaki arak, kaki perempuan… Tetapi bila kena batang hidung sendiri, rupa-rupanya inilah cara berhemah PAS dalam nak membimbing masyarakat kepada cara Islam melalui berpolitik.

TheMalaysianInsider mendedahkan ADUN Melor memiliki harta lebih RM3 Juta. Isteri kedua yang dinikahi dulu diceraikan kemudian membuat tuntutan mutaah terhadapnya. Rujuk Bekas isteri DUN Galas tuntut RM3 Juta (klik sini).

Dalam pengakuan bekas isterinya yang berketurunan kemboja itu bagitau yang ADUN Melor ini memiliki banyak harta termasuk tanah, projek-projek di Gua Musang, simpanan wang tunai di bank, perniagaan di China dan sebagainya… Hanya dokumen saja tak ditunjukkan.

Tidak apalah, kalau ada puak PAS yang nak bela ADUN Melor ni terpulanglah. Cuma kita harap kalau ADUN Melor ini menafikan sementara isteri mualafnya berkata benar, kita tahulah apa sifat-sifat pemimpin PAS sekarang. Bukankah orang-orang PAS selalu berkata benar terutama ketika buat takzirah politik menjelang pilihanraya...

Fikir-fikirlah, kalau ada yang kata PAS tak sama dengan UMNO daripada segi hukum Islam memang mereka lagi alim pada zahirnya, tetapi hakikatnya mereka pun ada sifat-sifat yang mereka sendiri laknatkan...

No comments:

Post a Comment

Mari Mengaji...

Listen to Quran